Limi taxi-gidaria Fang Wen bere senargaiaren bila ibili da gurasoak haien ezkontzaren aurka azaldu ondoren desagertu zenetik. Qiu Shuitian-ek garrantzi txikiko lapurretak egiten ditu; landa ingurunetik hirira etorri da etxera diru pixka bat eramateko eta benetako maitasuna aurkitzeko itxaropenarekin. Azkenik, Feifei desintoxikatzeko prozesuan dagoen drogazalea da eta horretarako behar duen indarra bere maitalea eta lankidea den Ma Bing-engan aurkitu du. Heriotza misteriotsu batek eta ondorengo ikerketek pertsonaia horien guztien bizitzak gurutzatuko ditu, eta pixkanaka haien arteko lotura bitxiak azaleratuko dira.