Bikote bat ezkontzear dago. Festa ospatzen ari direla, senargaiak iraganean afera bat izan zuela aterako da argitara gonbidatu guztien aurrean. Gau hartan ez ziren elkarrekin egon... Filman gau batez Yokohaman gertatuko den eta hogei urte inguruko gizon eta emakumeak protagonista izango dituen amodiozko istorio arin eta iheskorraren lekuko izango gara; edo baliteke amodioaren azterketa metafisikoa izatea... Zer ekarpen egingo digute ondorioek azkenean? Harrigarriak izango dira, ala barregarriak agian?