Lukas eta Gracen historia kontatuko digu filmak. Bikotearen 14 urteko alaba duela bost urte desagertu zen; arrazoirik gabe eta agur esan gabe desagertu zen, eta ez zuen arrastorik utzi. Bost urte horietan bikotea normaltasunera itzuli dela dirudi, Benjamin, Lisaren aspaldiko laguna bisitan etortzen zaien arte. Hortik aurrera hainbat egoera arraro gertatuko dira. Pixkanaka Lisa berriz ere gurasoen pentsamenduetara itzuliko da, baita haien bizitzara ere, eta ezingo dute horren aurka ezer egin.