Trajez jantzitako gizonak bidaiak egiten ditu, autobusean, txalupan, oinez. Diruz beteriko poltsa darama aldean, emazte bahituaren erreskatea ordaintzeko. Ekiteko seinalearen zain dago. Bidaiatzea, poliziaren zainketarik badagoen jakiteko trikimailua da. Bakarrik doa gizona. Bakarrik, ezbeharrez. Alderrai dabil, zentzurik gabeko bidean. Mugako hiri baten auzo behartsuetako paisaia berria da berarentzat, ezezaguna guztiz. Artikoa bezain arrotza eta soila.