Familiatik banandu da Santiago. Emazte eta seme-alabengandik urruntzeko agindu dio epaileak. Gainera, horren ondorioz eta daraman bizitzarengatik, adiskide baten tabernan lan egin "beharko" du. Kaleratzen duten arte. Orduan hasiko dira bere egun okerrenak, egoerari aurre egin beharko dio eta aldatzeko edo hiltzeko ardura hartu beharko du bere gain.