Managua. Gaur. Yumak boxealari izan nahi du. Bere auzo txiroan, pandilleroek kalea kontrolatzeko egiten dute borroka. Etxean, berriz, maitasunik eza da nagusi. Ringa, energia eta eskuak eta oinak arin astintzea ditu amets eta aukera. Kale bat, lapurreta bat, topaketa bat: Yumak Ernesto ezagutuko du, hiriaren beste aldean kazetaritza ikasten ari den mutila. Desberdinak badira ere, munduan berentzako txokoa bilatzeko duten grinak erakarrita, maitemindu egingo dira.