Gurpildun aukli batean dabilen agure bat ahalegin erdigarria egiten ari da zahar etxe kalamastra eta zikinaren bakardadeari aurre egiteko. Trukatutako argazkiak erabilita, iragan zoriontsu bat sortu du.