Ermyntrude eta Esmeralda gizarte victoriarreko bi nerabe dira, eta benetako maitasunaren bila dabiltza. Haien tolesgabetasun fribolo eta gehiegizkoarengatik, okerreko maitasun eta suxe istorioak izango dituzte bata bestearen atzetik, eta dena nahastu eta gaizki ulertuko dute.