Yubisnel 22 urteko mutila da, eta Kubako mendietako bideak konpntzen dite. Hala ere, nahi duen arren, ezin du berak eraikitako bide horiek erabilita alde egin. Ezerezari ikara dio, eta hartatik salbatzeko, barruko bidaia hasiko du.