Batetik, lur elkorra lantzen jarraitzen duen aita. Bestetik, hiriaren argiak. Mutiko bat zalantzan dabil betebehar moralaren eta ametsaren artean; ametsa traizioa dela uste du, baina aldi berean, zentzua ematen dio bizitzari.