Iraganeko edozein une hobea izan zen oraina baino. Alexek 14 urte ditu, eta ez ditu familian izandako aldaketak onartzen. Horregatik, Gabonak iritsitakoan, amarekiko lehenengo harremana berreskuratzen saiatuko da azkeneko aldiz.