Irudi hezeak zuhaitzen artean bidaiatzen dute, eta erleen xuxurlari lotzen zaizkio. Tolesgabetasunak esnetan flotatzen du, eta irudimena ametsetatik irteten da burbuilekin, isiltasunak eta larruazalak sumatutako kontzientzia ordu txarrean noiz esnatuko zain.