Jeanne eta Jérôme oskestra handi bateko musikariak dira. Jeannek biolontzeloa jotzen du, eta Jérômek, biolina. Biak lotsatiak dira eta zalantzez josita daude. Zuzendariak sonata bat elkarrekin jotzeko eskatuko die, baina ez batak ez besteak ez dute egin nahi izango. Nota gutxi batzuk jo eta gero, ordea, musikari biak ezinhobeto moldatuko dira elkarrekin eta bikoteak memento benetan magikoak izango ditu.