Anai-arreba bi soto batean ezkutatuta daude. Kanpoan, gerra eta heriotza baino ez dago. Kanpoko munduarekiko lotura bakarra leiho txiki bat da, baina bertatik, soldaduen botak baino ez dituzte ikusten. Dido haurdun dago. Thomasek badaki haurdunaldiak euren bizitza arriskuan jartzen duela, haurra jaiotakoan txilioka hasiko baita eta sondaduek aurkitu egingo baitituzte.