XIX. mende amaieran, sei umezurtz, komentuko sukaldean janaria prestatzen ari direla, konturatuko dira haur mutu haurdun dagoela. Zer egin ez dakitela, lanean jarraitzeko ahalegina egingo dute. Hala ere, eguzki izpi batek haurduna argituko du, oilasko bat lumatzen ari den bitartean, eta misterio kutsu batek inguratuko du neska. Miraria izan da? Taldearen balantza hierarkikoa kolokan jarriko da, fedeari eta eszeptizismoari buruzko eztabaidaren ondorioz.