Dorothy Arzner
Bere garaian nahiko ausarta izan zen komedia erromantikoa. Abokatu bat eta korista bat ezkonduta esnatuko dira, gauean mozkorraldia izan ondoren, eta egoera horrek mota guztietako nahaste-borrasteak eragingo ditu.