Dorothy Arzner
Dorothy Arznerren zuzendaritzapean lan egin zuen Hollywoodeko beste izar handietako batek, Rosalind Russellek, diru eta botere gosea asetzeko gizon aberats batekin ezkonduko den emakume menderatzaile baten rola jokatzen du melodrama honetan.