Dorothy Arzner
Luxuzko aktore talde bat (Claudette Colbert, Fredric March eta Ginger Rogers) agertzen da melodrama honetan. Dorothy Arznerrek garai hartako zineman ezohikoa zen gai bat landu zuen: lan munduko sexu-jazarpena.