Dorothy Arzner
Dorothy Arznerrek Émile Zolaren eleberri klasikoa egokitu zuen izar bihurtzeko hautagaia zein aktore bat, Anna Sten, nabarmentzeko egin zuen pelikula honetan, baina Hollywoodek azkar ahaztu zuen Sten. XIX. mendeko Parisen girotuta dago, eta zuzendariak antzinako melodramaren alorrean egindako sartu-irten baten emaitza bitxia da.