Dorothy Arzner
Joan Crawford eta Adrian diseinatzaile ospetsuaren soineko gorri ikusgarri bat dira Dorothy Arznerren komedia erromantiko ezagunenetako honen izarrak. Maitasunari eta luxuari buruzko ipuina da, eta film honek ere emakumezko pertsonaia ahaztezin bat du protagonista gisa.