Dorothy Arzner
Clara Bow txundigarria (bere lehenengo pelikula soinuduna izan zen) eta Arznerrek gogokoen zeukan aktoreetako bat, Fredric March, dira pelikula harrigarri eta lotsagabe honetako protagonistak.