Dorothy Arzner
Bere garaian oso ospetsua izan zen Vera Caspary idazlearen antzezlan baten egokitzapena da pelikula hau, Dorothy Arznerrek mundu femeninoan egin zuen beste sarraldi baten emaitza buruargia. Lan eta senar bila dabiltzan bi emakume adiskideren istorioa irudikatzen du.