Ana Felicia Scutelnicu 2012ko Erromako zinema-jaialdian saritu zuten, Moldaviako herrixka bateko hileta-errituen deskribapen zehatz, ezin ederrago eta poetiko honengatik. Zeremonia horretan, alaitasuna atsekabearekin nahastu, eta bizitza heriotzaren gainetik jartzen da.