Film honetan, gaur egungo Ekialdeko Europako zinemagile bikainenetako batzuk bildu dira. Bloke sobietarraren parte izan ziren herrialdeetako belaunaldi arteko gatazka eta gizartearen bilakaera islatzea du helburu, eta sei atalez osatuta dago.