Peter Strickland, Berberian Sound Studio film gurtuaren zuzendaria, Berlingo Zinema Jaialdian lehiatu zen, bere lehenengo filmarekin: Karpatoetako baso beltzak mendeku bila zeharkatuko dituen emakume bat protagonista duen ipuin krudel eta zitala.