Espetxean, bikotekidea bisitatzera joan direla, elkar ezagutuko duten gizon baten eta emakume baten maitasun istorio sekretua. Albanian girotuta dago, eta Berlingo Zinema Jaialdiko Panorama sailean estreinatu zuten.