Letoniako zinema berriko zuzendari adierazgarrienetako lauk zuzendu dute ataletan banatutako film hau. Gizon baten bizitzako une erabakigarri batzuk irudikatzen ditu, haurtzaroko kezkarik gabeko zoriontasunetik hasita helduaroko erronka zentzugabeetaraino.