Juris Poskusek Letoniako hipster-en kronika aparta zuzendu du: Baltikoaren ertzean bizi den lagun talde batek garagardoa edaten, liskarrak sortzen eta bizitzari eta maitasunari buruzko ezinezko elkarrizketak izaten pasatuko du denbora.