Esloveniako zinemako klasiko modernoa da; ogi eta esne bila atera eta alkoholak galbidera eraman zuen gizon baten istorioa. Bakardadeari, galerari eta lehen sua zegoen tokian geratzen diren maitasun-erreminei buruzko ipuin tragikomikoa.