Esloveniako gaur egungo gizartearen erretratu garratz eta ironikoa, alkohola, indarkeria eta xenofobia bere gaitzen konponbidetzat hartzen dituen lagun talde baten bizitzari buruzko ikuspegi nahasiaren bidez islatua.