Cristi Puiuren film honek Cannesko Zinema Jaialdiko Un Certain Regard saria irabazi, eta Errumaniako zinema mundu osoan ezagutarazi zuen. Burokraziaren infernuan galdutako gizon arrunt baten odisea kafkiarrari buruzkoa da.