Zineman Balkanetako Gerrari ematen zitzaion tratamenduan inflexio-puntu bat eragin zuen film polemikoa da. Benetako gertaeretan oinarritutako eta ezkutuko tentsioz beteriko fabula klaustrofobiko honek armada kroaziarrak gerran egindako basakeriak azaleratzen ditu.