Cannesko Un Certain Regard saileko epaimahaiak aipamen berezia egin zion Aida Begic zinemagile bosniarrari, Sarajevoko setiotik eta Balkanetako Gerra bukatu zenetik hainbat urtera bizirik dirauen sufrimenduaren deskribapen honengatik.