Zientzia-fikziozko pelikula honek Lituaniako gaur egungo zinemaren ikuspegia aldatu du. Gizakien oroitzapenari, desioari eta asmo intimoenei buruzko fantasia da, Hollywoodeko efektu bereziko ikuskizunen antzik gabekoa.