Balkanetako Gerra landu duten pelikulen artean, garrantzitsuenetarikoa da. Oscar sari bat eta Cannesen gidoi onenaren sari bat irabazi ditu. Danis Tanovic zinemagileak gerraren eromenean bizirauten ahaleginduko diren bi gizonen istorioa kontatzen du.