Cannesko Zinema Jaialdian aurkeztu zen eta nazioarteko zinema-jaialdi batzuetan sariak irabazi ditu. Gerra Hotza bukatu ondoren gizarte bulgariarrak duen nahasmenduaren inguruko begiratu zorrotza da, drogazale baten eta jende desegokienarekin dabilen nerabe baten pasadizoen bidez islatua.