Gizon batek Bulgariako paisaian barrenako bidaia hunkigarri bat grabatuko du urruti bizi den eta hiltzear dagoen lagunarentzat. Bidaia horretan, bertan bizi diren pertsonak, ahaztu egingo den denbora baten lekukoak, irudikatuko ditu.