Mira Fornayk Rotterdameko Zinema Jaialdiko sari nagusia irabazi zuen bere txakurra lagun bakar duen gazte bati buruzko kontakizun gogor honekin. Beti lehertzeko zorian dagoen bizitza geldi baten kronika hipnotikoa da.