Péter Kerekesek, Eslovakiako dokumentalgile ospetsuenetakoak, armadako sukaldariak irudikatu ditu. II. Mundu Gerratik Txetxeniako gerrara arte, Frantziatik Balkanetaraino eta Errusiaraino, kanpainetako elikadura-oinarria izan diren errezetak.