Estoniako gaur egungo zinemako talentu harrigarri eta irudimentsuenetakoak, Veiko Õunpuuk, estilo bisual liluragarriko fabula moral hau aurkeztuko du. Krisi moral batean galdutako gizon baten istorioa azaltzen du.