Nazioartean itzal handiena duen zinemagile lituaniarrak, Sharunas Bartasek, Paris, Mosku eta Vilnius artean kokatutako zinema beltzeko film bat zuzendu du, eta protagonista ere bada. Droga-trafikatzaile baten ihesaldi malenkoniatsua kontatzen du; maite dituen emakumeengandik patu saihestezin bateranzko ihesaldia.