Poloniako azkenaldiko zinemako ezusteko handietako bat izan zen bikote bati buruzko drama bizi eta adeigabe hau. Gertaera traumatiko batek bikotearen zoriontasuna suntsitu, eta haren maitasuna kolokan jarriko du.