Maitagarrien ipuin moderno bat da. Zapoa txatarra biltzen aritzen den tipo bat da, eta printzesa, hiltzaile arriskutsu pare baten arreba. Melodrama harrigarri hau Berlin, Karlovy Vary eta Varsoviako zinema-jaialdietan saritua izan zen.