Gizon batek bere buruaz beste egingo du, baina bere web-kamerak, sorgor, grabatzen jarraituko du. Eta plano finko horretan, bizilagunak poliziaren zain, hildakoaren likoreak edaten eta haren gauzekin jolasten agertuko dira. Film honek plano bakarrean mundu oso bat deskribatzen du. Karlovy Varyko Zinema Jaialdian saritua izan da.