Grinari, gaztaroko sentsualtasunari, jeloskortasunari eta jabetzari buruzko drama intimista da, baina batez ere, ihesi doan denbora berreskuratzeko beharra islatzen du, zoriontasun une iragankorrak gordetzeko beharra. Karlovy Varyko jaialdian aurkeztu zuten.