Bost pertsonaren gerraosteko Serbiako bizimoduaren deskribapen malenkoniatsu honek galdera kezkagarri bat botatzen du: erruduntasun sentimendua, frustrazioa, mendeku hartzeko desioa gainditu al daiteke? Sundanceko Zinema Jaialdian Epaimahaiaren Sari Berezia irabazi zuen.