Korapilo erromantikoa aitzakia gisa erabiliz, beren burua ezagutzearren edozer egiteko prest dauden pertsona batzuk aurkezten dizkigu ohitura-komedia gazi-gozo honek. Hegazkinetatik salto egingo dute, bizilagunak sexu-harremanetan behatuz aparteko ordaina lortu eta erakusleiho bateko manikiarekin biziko dira, besteak beste.