Dokumental honen oinarria ez da egia, gezur handi bat baizik: zinema-ikasle batzuek inoiz existituko ez den supermerkatu baten irekieraren publizitatea egingo dute. Hala ere, filmatuko dutena egia hutsa da: gizarte txekiarrak komunismoaren gainbeheraren ostean daukan grina kontsumista.