Fabula gautar surrealista hau da Hungariako zinemak azken urteetan eman duen ezustekorik erakargarrienetakoa. Budapesteko metroan bizi den faunari buruzkoa da: muga jotzear bizi diren txartel-kontrolatzaileei, saileko hiltzaileei, trenetan txartel gabe ibiltzen trebeak diren pertsonei eta maitagarriak diruditen neskei buruzkoa. Cannesko eta Varsoviako zinema-jaialdietan Gazteriaren Saria irabazi zuen.