Gyorgi Pálfik, Hungariako zinemako egile ospetsuenetakoak, ez du elkarrizketarik behar zotina daukan gizon zahar baten konpasaren erritmopean dabilen landa eremuko komunitate txiki baten bizitza bineta sorta baten bidez deskribatzeko. 2002ko Donostia Zinemaldiko Zabaltegi Zuzendari Berriak sailean aipamen berezia jaso zuen.